Uusi ilahduttava brändi sekä selkeä palvelukonsepti

Laptasen brändi kirkastui Iloiseksi ja ihastuttavan selkeäksi.

Olemme jo pitkään rakentaneet palvelumalliamme entistä selkeämpään ja modernimpaan suuntaan, tavoitteena tarjota asiakkaillemme alan parasta tietoa ja taitoa, sekä kokonaan sähköisen kirjanpitokonseptin. Tekemistämme on myös aina ohjannut intohimo ja puhdas ilo.

Halusimme nostaa näitä toimintaamme ohjaavia asioita nyt entistä näkyvämmiksi, jotta viestimme kantautuisi myös asiakkaidemme avuksi. Olemme siksi kuluneen kesän aikana uudistaneet brändistrategiamme, ilmeemme sekä paketoineet palvelumme selkeämpään muotoon.

Uudistuksemme tavoitteena on suunnata huomiota siihen, että kirjanpito saa ja pitää olla helppoa ja jopa kivaa. Tämä on mahdollista, kun kumppanina on osaava taloushallinnon ammattilainen ja oikeat välineet.

Uusi sloganimme: ”Tilitoimisto taskussasi" viittaa sähköistettyyn kirjanpitomalliin: Kun yrityksen kirjanpito on kokonaan sähköistetty, on tilitoimisto aina mukana, missä yrittäjä matkaakaan. Palvelun tasolla tämä merkitsee sitä, että ikiomaan kirjanpitäjään saa yhteyden halutessaan nopeasti vaikkapa WhatsApilla.

Uutta strategiaamme ohjaa myös vahva halu kehittyä ja kehittää, paitsi omaa toimintaamme, niin myös koko taloushallinnon alaa. Se tarkoittaa rohkeita puheenvuoroja, markkinoinnin avauksia sekä innovatiivista tekemistä yhdessä kumppaneidemme kanssa.

Tulemme pian esittelemään lisää yrittäjien ja yritysten avuksi suunnattuja palveluita.

Kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen sekä palvelujen uudelleenmuotoilun toteutimme yhdessä

Dotter Creative Groupin ja Salespartner Finland Oy:n kanssa.

Takaisin